Snodde bildeen från linn på dressyrmupparna..

Detta är verkligen det snyggaste schabraket jag vet! Har lagt upp bilder på det förr i min önskelista, do you remember? Men ser det inte ännu snyggare ut här än på den bilden jag vissat? Oh vill ha det såå gärna, perfekt tävlings schabrak, give it to mee.. please.
.
Så är du rik? Mejla till mig på [email protected] så kan du få min post adress så får du gärna skicka över lite pengar som sextonårs present till mig så jag kan köpa det här! Skulle bli super glaaaaaad, *bling*bling*.
.
.
Bilden var väldigt stoooor, men det är ju förståeligt.. hela deras blogg är stooooor. HAHA :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint! Har dock svårt att motivera ett köp av något som jag faktiskt inte behöver. Tyvärr :(

2012-05-22 @ 09:15:28
URL: http://dressyrfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0