Snabbt inlägg innan jag går och lägger mej!

Gårdagen gick så himla bra!
Red bara Sigge, eftersom vi skulle köra Loke.
Innan jag red blev jag och Sigge fotade lite på fältet av mamma, i repgrimma, tricktränade lite, och han var så himla duktig!
Testade bugan igen, klockrent!
Stog kvar en stund gjorde han också, duktiga killen.
Tränade yoga och hov med, det går galant det med.
Men till det bästa, jag red ut i repgrimma!
Första gången jag gör det, längre än till hagen, så himla bra gick det!
Han lyssnar mycket bättre känns det som, stannar så fort jag tar lite, svänger för skänklarna och allt!
Satt och flina hela vägen!
Tog en galopp sista biten, på långa tyglar, åh!
Ska rida ut i repgrimma imorgon också, om jag hinner, hästarna ska vaccineras.
.
.
Smakprov från bilderna mamma tog, tog så lång tid att ladda upp, så det kommer fler imon!
hov :)

Kommentarer
Postat av: Julia Sjöström

sv. härligt :D slänger in ett tidsinställt på fredag om din blogg :) kram

2012-05-15 @ 14:00:19
URL: http://rsjulia.blogg.se/
Postat av: Julia Sjöström

sv. du bestämmer själv :)

2012-05-15 @ 16:32:27
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0