Satan i gatan..

Jaja som Rubriken lyder. På lördag blir det tyvärr inget CR med Viktor boy .. Han var halt förra söndagen men inget sen dess. Dom visste inte varför eller så. Men jag red ju ut på honom i lördags, och kände ingenting. Men då red jag också bara rakt fram och gjorde inte så mycket volter pga platsbrist på grusvägen såklart. Men hur som helst gick han inte rent igår, stackars killen! Vänster fram är det, skönt att han inte haltar med inte roligt att han inte är riktigt fräsch. Men antagligen så har han stäckt sig eller är lite stel eller så vart han ansträngd efter i lördags, så att det kom till då, då han stått ett tag. Märktes inte i skritten, och inte i traven till en början. Men syntes i vänster varv, usch så tråkigt. Nu får han gå och skrutta i hagen hela veckan, som vila. Som han garanterat kommer att älska nu när dom öppnat upp hagen så dom har massa gräs och flera nya hag kompisar. Prefekt enligt han, men får se om jag kan rida honom på lördag, såna fall skritt och kanske trav för att se om han blivit bättre men annars får det bli en promenix.
.
Mejlade till SRS förut och frågade om Krusa var ledig så om hon är det blir det CR med henne ist.
Vilket jag vivlar på att hon är, vem vill inte hoppa en av världens finaste ridskolehästar? ;)
.
/Kram Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0