pay and jump- sigge

Idag åkte vi på en liten pay and jump i Gränna!
Är så sjukt stolt över min ponny, han ger verkligen allt, hoppar i alla lägen.
Det har vart en väldigt lyckad dag, bortsett från att han var lite stressad emellanåt när inte Thelma var där.
.
.
80 cm
I den första rundan var han hur fin som helst!
Hoppade inte fram så mycket, eftersom det var ganska varmt, men de sprången vi tog gick superbra.
Fick vänta ett ganska bra tag tills det var min tur så jag trodde han skulle vara trött innan jag skulle in, men han var pigg, och hade egen energi och allt!
Allt gick som en dans, flög över varenda hinder som ingenting.
Det blev felfritt där!


90 cm
90 cm började ganska direkt efter, så det var bara in på framhoppningen och hoppa ett skutt på varje hinder!
I denna klassen var han ganska stressad, eftersom Thelma stod inne i transporten, och han hörde henne gnägga osv.
Bra gick det, men han var väldigt pigg och hann knappt se hindrena.
Hoppade gjorde han ju, men han kom väldigt nära varje hinder.
Ett pet här, men det var väldigt slarvigt!
.
.
Är iallafall sjukt nöjd med dagen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att det gick så bra! =)

Har precis ridit min pigga o busiga häst. (Ni får ju gärna rida honom i morgon o i helgen.)

Kram

2012-05-09 @ 13:30:32
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0