Min underbara <3

Sigge, den ponnyn alltså, slutar aldrig förvåna mej!
Red ner till det gamla torpet idag, skulle köra igenom honom till imon.
Det började med lite steringar här och var, allt var farligt, haha!
Men vi kom förbi det "farliga" stället, och red ner i skogen för att komma till torpet.
Väl nere börjar jag arbeta honom i trav, i en låg form, han var hur fin som helst, och riktigt avslappnad!
Gjorde så ett tag, mycket tempoväxlingar och varvbyten.
Sen tog jag en galopp, det gick så himla bra!
Han kunde hålla den låga formen, och hade en relativ kort galopp.
Kunde inte låta bli att flina hela ridturen, sån härlig känsla var det! :'D
Efter jag ridit klart, hoppade vi över en stor stock, som ligger på tillbakavägen, han bara flög över!
.
När vi kom tillbaka tricktränade vi, och mös en stund.
.
.
Yoga
hov, första gången vi tränar detta, han var riktigt dukitig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0