Lilla hästen!

Det här är Putte! Putte fnask. Viktors bästa kompis helt enkelt! Fast han kan vara en riktig diva ibland med..
Han skulle vara sjukt kul att jobba med då han är så speciell. Helt otrolig att förstå sig på. Det är ingen häst
man kan gå fram till i hagen, nej nej. Han måste komma fram, visst jag kan gå mot honom, sakta men då
måste han ha fokusen på mig med så han inte tror att jag smyger mig på honom. Men han får alltid ta de sista
stegen fram. Han blåser upp sig och fnyser av nervositet när man går förbi eller mot honom. Min mobil tex. den
var ju jätte läskig han hoppade ju t.o.m till när jag tog upp den ifrån fickan. Stackars häst, han har varit med om
så otroligt mycket, tror han stått på försäljnings marknader utan för sverige också och blivit misshandlad/slagen med alla slags olika redskap. Antagligen därför han nästan alltid är på sin vakt. Men på sommaren är han inte alls lika nerövs av sig. Vet inte varför men så är det. Kan tänka mig att han blir mer hanterad på sommaren..
.
En ny tagen bild på Putte. Fotograf jag! Och jag vet att texten blev helt wierd här, har ingen aning varför den sitter här på höger sida av bilden, men orkar inte göra någonting åt det nu, ska ju upp skapligt imorn, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0