Ida har inte tid just nu.

Jaja, känns som att Ida har dött. Någon mer som känner det?
Men hon har inte riktigt tiden till att blogga just nu så jag ska försöka täcka upp för henne med nu så länge, men hoppas att hon får tid snart. Ska verkligen bli jätte roligt att komma igång och blogga ordentligt och driva den här bloggen med Ida. Men är man fjortis och går i åttan och har ett x antal tusen hästar så har man inte tid! Själv är jag ju femton år och går i nian och har hur mycket tid som helst och har x - antal hästar. Så räcker tiden gott och väl.
.
Om jag ska vara seriös för en gång skull.. Så börjar jag bli riktigt rastlös. Jag vill ha mer att göra :< Typ skolan känns rätt så soft just nu, det ända vi har kvar är ett kemi prov. Resten nationella och det är ju rätt så chill det med!
Sen när jag kommer hem vad gör jag då? i pricip inget, mer än att åka till stallet. Men det är ju inte alla dagar jag gör det. Åh åh jag vill tävlaaaaaaaaaaaaaaaaa. ♥ Och nej jag är inget tävlings freak jag älskar bara att ha kul och kul är när man känner känslan av att lyckas. hihi.
.
På tal om seriöst, så vart det inte ett så seriöst inlägg direkt. Men what ever. :) Imorgon kommer iaf löshopnningsbilder på världens coolaste nordsvensk.
.
Det bästa som finns är när jag säger att jag rider nordsvensk, dom, huh? Ja han är faktiskt jätte fin!
dom, huh? ja asså han är rätt välriden om man säger så. Huh? Då brukar jag säga det....................
Han har faktiskt varit en tävlingshäst! dom, vaaaa? huh? oftaaa? haha jo vars, han är jätte duktig på att hoppa!
Jasså hur högt? i 120 som högst. Så jäkla roligt att säga, lixom det är helt magiska ord.
.
Ida har nog världens stiligaste ponny! hur snygg är han inte? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0