För bara två månader sedan.

.
Det här var början på allting, allt! Första gången det gick riktigt bra, det känns som att det var ett
halv år sedan. Men det står klart och tydligt " uppladdad för två månader sedan". Vi har utvecklas
så otroligt mycket på senaste månaderna, sjukt mycket. & våran resa har bara börjat än så länge ♥
.
Ett tag var han så himla låg i formen, men eftersom jag har lärt mig hur jag ska få upp honom så
är det problemet löst, det berodde helt på mig. Som tex. på tävlingen, så låg har han aldrig varit när
jag ridit tidigare, men jag tänkte det får gå som det går, jag fokuserar inte på formen så mycket och
försöker komma ihåg banan istället. Det var en så otrolig känsla att rida där inne, jag var inte ett dugg
nervös, knappt pirrig. Det var som ett ridpass hemma i paddocken. Så skönt att få den känslan.
Vi fick ihop iallfall 64,7 % och blev placerade på fjärde plats och fick en röd fin rosett :) Vår första..
men det ska inte bli våran sista! Det kommer gå så himla mycket bättre nu när formen även är på topp
så att han är med i svängarna.. haha. Men men. Faktiskt nöjd över honom och min insatts ändå!
.
.
Visst blev han snygg i det vita Hansbo schabraket som jag köpte? Och JAG VET att han är låg, för låg ^^ där..
Tävlingen är på ridklubben jag går på, SRS. Tävlingen var den 19 april :) Vi knepte en 8a på serpentinerna:)

Kommentarer
Postat av: Kristina, Angelica, Elvira - Stockbytjejer

Grymt snygg blogg! :D



Ta chansen nu att bli dagens blogg på Stockbytjejer.blogg.se!

http://stockbytjejer.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html#comment

2012-05-11 @ 19:56:58
URL: http://stockbytjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0