En jävligt bra blogg!

Länkbyte med Julia som bloggar om träningar och träningar med sin ponny och storhäst och allt däremellan på http://rsjulia.blogg.se/ .
Jätte fin blogg, med bra update och mycket läsvärda inlägg. En del tankeställande inlägg, som gillas.
.
Läser bloggen dagligen, klickar mig minst in tio gånger varje dag där för att kolla om det kommit upp något nytt :D
Ni får inte heller glömma att det är julia som faktiskt har världens snyggaste GPA ! Blingad .. skit snyggt!
.
.
.
Julia, du är bokstavligt talat gryyyyyyyyyyyyyym! (Bilderna är tattade från julias blogg)
Dock har jag ju bilder på henne från Norrköping, som Bella tog åt mig, som jag inte fått ännu . *snyft*
Det var ruskigt kul att se henne, då jag inte alls trodde att jag skulle få se henne där! Surprise :D
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mycket :D haha synd att di fick se den rundan usch haha :( men skicka jätte gärna bilderna när du får dom :D

2012-05-25 @ 23:45:45
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0