Är ganska efter..

Har missat och skriva om de senaste dagarna, och lägga upp bilderna från det osv!
Men min data är INTE på min sida idag.. det går inte lägga upp bilder eller något knappt, blir så trött!
Red iaf i repgrimma häromdagen, det gick hur bra som helst, han lyssnar så bra på mej, det går bara framåt!
Sen igår var jag och Frida nere på örks och hoppade lite på banan som var uppe!
Det gick jättebra, han var lite trött bara, med tanke på hur varmt det var.
Hoppade några hinder som låg på 90-95 cm, han bara flög över!
Mamma var nere och fotade men somsagt vill inte datan samarbeta, så det kommer upp någon annan dag!
.
.
En bild från när jag red i repgrimma häromdan :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Allt jobb du har lagt ner på denna lilla häst har verkligen gett resultat. Ni är ju sååå duktiga!!! Är impad! =O ;)

2012-05-24 @ 08:57:09
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0