Yes så är det, jag dog.

Som Lovisa har skrivit har jag vart rätt död på sistonde, vet inte vad som hänt, har bara inte orkat/ hunnit.
Jag har alltid datan på kvällen, och tillslut somnar jag med datan på magen, så ah!
Det har iallafall inte hänt så mycket, eller jo föresten, Sigge har blivit så sjukt fin i dressyren nu!
Framförallt i galoppen, allt bara släppte häromdagen, så höll han formen i galoppen också, är så stolt över honom.
Tränade dressyr idag en kort stund, fast intensivt, det gick hur bra som helst, synd att ingen fotade bara!
Har massa nya bilder på mej och Sigge, och Loke också.
Bilderna på Loke får komma i ett annat inlägg!
.
.
Fick bara bli en bild flr ikväll, resten kommer upp imorgon, det tar så sjukt lång tid att ladda upp bilderna, och jag somnar när som helst, så nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0