Vi har förändrats!

Första bilden är tagen i Januari detta året.
Då red jag på ett pelham, eftersom jag inte "klarade" av honom.
Eller klarade av honom gjorde jag ju, men han var stark och bara hängde i bettet och drog.
Dumt nog försökte jag inte klara av detta själv, utan tog till ett skarpare bett, vilket han inte gick bättre på.
Han hängde bara mer i bettet, så jag beslöt att byta till vanligt tredelat.
Vi har kämpat och kämpat i flera månader, och både han och jag har förändrats sjukt mycket!
Kolla på andra bilden, som är tagen nu i maj, han ser mycket nöjdare ut, jag ser bara ren lycka i bilden!
Vi hoppar 1 meters hinder utan varken träns eller grimma, galopperar och allt!
Det är detta jag alltid drömt om, nu är det inte bara en dröm, det är min verkliget.
Vet inte vad ni tycker, men jag tycker jag och Sigge har utvecklats nåt otroligt!
.
.
Älskar min ponny nåt otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: Frida

Det ser väldigt härligt ut (du vet ju i o för sig vad jag tycker om det här utan hjälm...)

Har ett hästinlägg på min blogg nu där du o Sigge är med. =)



Kram & GRATTIS på födelsedagen

2012-05-29 @ 12:34:42
URL: http://mosterfridasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Gud vilken skillnad! Bra jobbat!

2012-05-29 @ 15:05:19
Postat av: Julia Sjöström

sv. oh va tråkigt :( men allt har en mening brukar jag säga !

2012-05-29 @ 16:24:59
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0