Plugg, plugg och plugg.

Har verkligen inte tid för att blogga något, då jag har så mycket inlämnings uppgifter som ska in senast imorgon.
Så jag tyvärr kära läsare, sorligt nog går skolan före.
.
Idag hade vi redovisning på engelskan - CHECK.
Lämnat in hemma provet som vi fick igår till idag - CHECK.
.
Nu är det bara att sätta sig och plugga på kemi provet, dagen innan. Inte likt mig må jag säga. Har blivit lat.
Och imorgon helst, ska jag skriva om all min svenska, utan självaste novellen då någon har tagit mina böcker eller så har jag slarvat bort böckerna .. och mitt skrivhäfte ligger i böckerna .. Så imorgon efter skolan ska jag sätta mig direkt framför datorn och skriva hela kvällen, då jag har en religons fördjupning som ska in senast imorgon. Som jag inte ens börjat på. Men SÅNT är livet, och livet är trögt ibland.
.
Hade en rätt så avkopplande dag igår iallfall, åkte till Maya baya med Ida, sen hem äta mat, och sedan var det plugg till klockan tio.. sen så var det tv:n ett braaaa tag. Haha seriöst, är så jäkla trött just nu. Vill bara sova och ha helg!
.
.
Kan ju förövrigt säga att vi red till paddocken igår, vart väl lite sådär halv lyckat. Hundar som sprang runt över
allt och hö balar och stubbar och lite skräp här och där runt paddocken, vilket Maya tyckte var jobbigt. Jag vet faktiskt inte om hon blivit riden i paddock någon gång, sådana fall var det ca 5 - 6 år sedan, så tyckte hon var duktig trotts att hon inte vågade gå nära staketet i början för att det låg bommar på andra sidan på backen. Men till slut så brydde hon sig inte. Hon var riktigt busig igår, och stegrade och hoppade. Kunde inte annat än skratta, hon är så söt när hon tjurar ihop. Det är lixom HON. Hon har inte hållt på så mycket på länge så det gjorde inte så mycket att hon var lite så igår, förstår henne. Det var liksom barn som skrek, verkligen gallskrek. Och dom hon är väldigt känslig så hon tyckte det var obehagligt. Men det gick över, i slutet var hon super duktig och jag kunde trava runt lite och så men tyvärr ingen galopp.. för neppe vart rädd när vi skulle galoppera eftersom Maya tyckte det var så roligt så drog hon ju till med några bock språng :D Kan inget annat att älska denna galning ♥
.
Ni skulle ha sett henne på hemvägen, ammaaagggadddsschh, fick henne verkligen igenom arbetat i paddocken. Så hela vägen hem på långa tyglar gick hon skit fint! ♥
.
Nämen? vad gör jag på bilden? ligger på galningen.. Farligt, i know. Red faktiskt runt .. några steg.. Haha :) Klättrade som en liten apa på henne, nästa gång stående? Det tyckte Ida .. vem vet till nästa gång. Har inget mer än att säga att hästen är världsbäst med världens personlighet.
/ kram lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0