Nytt i garderoben!

.
Dom är båda från hööks, var där på premiär dagen! Alltså igår, dom röda kostade 679 kr, jeans ridbyxorna kostade 549 kr. Som jag inte tyckte var så snygga på bild.. och var väl ok. Vart skit snygga på! MUMS
Sedan fick även ett par ridstrumpor följa med hem, men snart åker vi dit igen då det fanns lite erbjudande i butiken, så länge lagret räcker. Så det lila schabraket måste hinna bli mitt! Åhåhåh .. kommer säkerligen ta slut innan dess.. jag känner ett sådant måste att köpa det! Hur snyggt som helst, min favorit färg och allt, sedan kap priset 59 kr ? ja då är det en självklarhet. Mammsi ska in till stan imorn, ska försöka få henne att göra en liten omväg till hööks, det är ju trotts allt morsdag imorgon så måste fixa en bra present så kanske det funkar! Vilket jag hoppas... visst skulle Maya och Viktor vara snygga i lila? :D Sedan fanns det även en super cute grimma i bebis rosa om glänste lite exlusivt som sa köp mig, åhåh. Jag vill det ska du veta :)
.
Ska jobba på söndag, så blir att åka till Maya på kvällen. Extra pengar är gött! Visst nu kanske det är lite sisodär halv tråkigt, jag har ju bättre saker för mig. Men när pengarna väl kommer, så dansar jag högt över det blå!
.
Min plan är att köpa en system kamera, en rosa såklart. Kanske en cykel. En mega snygg snowboard jag kan glida runt på i backarna i vinter, och det självklaraste massa snygga häst kläder! Hv polo pikeér ska det minsan bli, och en säkerhetsväst. Och så mycket mer, äntligen kunna köpa lite dyrare saker ;) Men får se hur långt pengarna räcker! Om jag hade egen häst så hade jag lätt köpt en fin och skön sadel, och en system! Men kanske inte bli så mycket för pengarna, för smak kostar ;) tyvärr... Såg en sådan sjukt snygg sadel på nkpg horse show, herrregud alltså. Den var mörkbrun med vita sömmar, behöver jag säga mer eller? Okej, okej den var även väldigt mjuk! Något jag skulle behöva införskaffa är väl en padd när jag ändå är pågång, en rejäl för ca 700 - 800, Mayas sadel är sten hård. Men det är nog för att den legat ett x antal år, så ska smörja den på söndag. Precis över allt. Hoppas den mjuknar till lite. Tur att jag inte har bening rumpa.. haha.

Kommentarer
Postat av: Jos

sadeln har inte legat i flera år har ridit mycket med den, jag rider mer än vad du tror hehe.. den är lika hård för det;p

2012-05-27 @ 22:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0