Känner mig så himla motiverad till allt!

Är så himla glad idag, men jag vet inte varför? är så motiverad till allt just nu! Speciellt allt som har med hästar att göra, men även skolan, hallå det är ju bara 6 veckor kvar sen sommarlov och sommarjobb och känna massor cash! Det är riktigt grym lön må jag säga men mycket jobb! men endå taggad till tusen. & både Ida (min bff) och jag har kommit in på real och det kommer bli så himla grymt, vi har aldrig gått i samma klass eller i samma skola heller. Har även bestämmt mig för att välja hoppning som inriktning på real, för er som inte vet så har jag valt hästhållning där. Kommer att få träna för bla. Lotta Björe i hoppningen! Kommer bli awesome, att få träna för duktiga hoppryttare! Sedan att tävla i hoppningen med, tror det ingår, tex. stilhoppning och bara 'vanliga' hopptävlingar! Dock vet jag inte om det är skolan som anordnar tävlingarna, men det spelar inte så stor roll för mig! Åh, jag som har en sådan vinnar instinkt, haha! Fast jag är ingen som blir sur över att någon annan lyckas, jag brukar bli helt till mig för att jag är så glad för kompisen skull, knasigt va? Så alltså är jag ingen dålig förlorare heller ;) en stolt loser!
.
Igår orkade jag inte blogga men nu blir det ändring på det! Ni ska få massa inlägg, varje dag. Det är ett löfte..
Som jag hoppas att jag håller, men är det något speciellt ni vill läsa om eller kanske se så kommentera!



Är verkligen besviken på att picnik har lagt ner, jag som redigerar alla blogg bilder där.. har iallfall
Picasa 3 men när jag lägger upp dom bilderna så försvinner redigeringarna i bilderna.. vet inte varför! :/
Any way - det är ju måndag och måndagar suger för det mesta ;) btw, raudhetta på bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0