Imorgon blir det att dressyra lite!

Ajsing bajsing hästen blir ju bara finare och finare, han har ju även så otroligt fina bakben med! Imorgon så blir det dressyr som rubriken beskriver rätt så bra ;) Men iallfall ska leta upp hans hopp sadel som jag tror att han ska ha någonstans och smörja upp den. Så är vi redo för hoppning nästa vecka! Wihu. Det suger att hoppa i dressyr sadel, men det funkar faktiskt! sen är jag sjukt besviken på mina ridstövlar då ett av knäppena har lossnat. Vet inte riktigt hur man ska förklara, men jag behöver bara lite superlim vilket jag inte har så är dom fixade och ready to go. :)
.
Funderar på att ha det rosa dressyr schabraket imorgon, och jag matchande rosa tröja. Hoppas på en varm dag! Alltså inte som idag, brr. Var lite väl kallt idag >: lixom i torsdags var det så varmt så vi gick och köpte is glass!
Speciellt när det blir än lång dag i stallet med, hoppas på att det är någon islandshäst som behöver röra på sig, för då ställer jag upp. Är så sugen på att rida Snerra ♥ Jag är ju ingen islandshäst älskare direkt, men har inget emot dom. Lixom häst som häst egentligen. Men snerra asså, hon är helt ammmaaaazzziiinnnngg! Hoppas på att Bella och jag får ta en varsin isis (bella - kompis som har häst i stallet brevid) Ska bli roligt hur som helst :)
.
Viktor och jag för några veckor sedan, bella som tagit bilden! ;) Kanske blir kort eller kanske t.o.m film på morgon dagens ridpass, bella ska vara min lilla ridlärare! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0