Det vankas släkt kalas idag

På Tisdag så fyller jag sexton år! Sjukt hur fort tiden har går, kändes som att det var
nydligen jag började sjuan och snart så ska jag sluta nian, men ändå har så mycket förändrats!
.
Jag är längre inte någon handbolls spelare eller cheerleader (vilket jag saknar grymt ibland) .. ;)
Istället har jag blivit en hästnörd, en stolt sådan. Det är verkligen så mycket roligare även om mina andra
intressern/sporter också var det, men ingeting verkligen ingenting kan mäta sig med hästar, ingenting. ♥
.

.
Bild på en av världens vackraste varelser! Tagen för någon månad sen, därav den mysiga pälsen ^^

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: CrazyNisen Fotoblogg

Söt häst :D

2012-05-20 @ 13:48:44
URL: http://crazynisen.blogg.se/
Postat av: CrazyNisen Fotoblogg

SV: Tack :)

2012-05-20 @ 14:59:47
URL: http://crazynisen.blogg.se/
Postat av: Wilma

Och du kan inte ana vad du ska få av mig i present, mohahaha :D <3

2012-05-20 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0