Lovisa älskar hansbo schabrak!

Jag tycker att hansbo schabraken ser väldigt exlusiva och fina ut, och har en underbar passform!
Helt klart en stor hiss till hansbo, spelar ingen roll när dom är gjorda, dom är alltid lika snygga. Jag är jätte nöjd med mitt dressyr schabrak från Hansbo, verkligen amazing känsla :)
.
Jag hade egentligen tänkt att köpa något av dom här två först, rosa eller blå. För att liva upp det men till en vis gräns. För hur snyggt skulle det inte vara med att ha en rosa eller blå topp till? den du.
Men kom istället hem med detta fina :
/Kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker också Hansbo schabrak är fina :)

2012-07-01 @ 21:13:58
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0