Kommentar!

Anonym om Någon mer än mig?:
Ser den inte, inte headern eller delar av menyn

Tack så mycket för att du svarade för det första!
Men nu vet vi vart felet sitter, det är alltså koder o sånt som jag inte har så bra koll på som
har försvunnit. Men vi hoppas på att hitta någon som kan fixa det snart. Det är känns inte
ett dugg roligt att blogga när bloggen ser ut såhär. 
.
Om ni går in på dressyrmupparna, & klickar på fanbilder vid deras Meny & kollar på den andra bilden bland deras exemplar.. vad står det för namn då? hihi.
.
.
Tur att man utvecklas, fast lite synd att jag slutat med att rita.. Mer än ett år sen jag gjorde denna!
Denna är en av få, som jag gjorde med min ritplatta. Alltså nybörjare. Funderar på att ta fram den igen..
.
Kram Lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0