Presentation - Lovisa

Hejsan, mitt namn är Lovisa Magnusson , jag fyller sexton år i maj, bor i en liten stad vid namn Söderköping.
Jag har ingen egen häst, utan två medryttarhästar. Viktor som är en nordsvensk brukshäst och Maya som är en korsning mellan tinker och halvblod. Jag rider även på ridskola en gång i veckan, SRS.

Mer om Viktor, han är en glad och possetiv indevid som har ett hjärta av guld! han älskar att hoppa och börjar bli jättefin i dressyren nu med! I sommar har vi tänkt att starta i lite clear-rounder :) Han har tidigare tävlat i hoppning, 120 cm. Han kan han! Jag och Viktor håller också på med trickträning! hittils kan han buga, spanskskritt,vinka/hov och puss. Han är bäst!

Mer om Maya, hon lever lite mer i sin egna värld och är lite envis att ha och göra med! Samtidigt som man ser det där snälla i henne, den där blicken som säger 'jag tycker om dig', planen med henne är att få upp henne lite
mer i kondition och löshoppa henne för första gången snart och sedan börja gå över lite bommar osv. Alltså hoppa in henne i sommar! Hon har en stor utstrålning :)
.
Sedan kommer ni även få läsa lite då och då om shettisen Ronja, hon är en helt vanlig shettis - något envis! Ronja älskar att springa och röra på sig, och hon har även visat att hon kan hoppa :) Hon är väldigt liten, mindre en än mini shettis tror jag! Hon var från början skäck men nu är hon vit med brunt huvud och prickar på mulen och runt ögonen! En liten leopard häst ;)
.
Hoppas ni kommer gilla våran blogg! KRAM Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0