VÄRLDENS BÄSTA HÄST!

En riktigt glad Lovisa som sitter här framför datorn nu, eller va det nyss innan min store syster kom in och förstörde allt.. Men tillbaka till glada mig igen! Iallfall idag gick det så fantastikst bra med Maya helt helt helt otroligt!
.
Wilma följde med och hade sin hund Wilda med sig så vi tänkte att vi kunde prova att rida ut med henne själv, Maya går inte att rida ut med själv. Hon får DAMP. Trust me, jag har filmbevis.. Men iaf tänkte att jag kan alltid testa dör jag så dör jag, hon var lite små stressad dom första fem så jag gick med henne och hon lugnade ner sig snabbt. Jag hoppade upp och red. Jag red! utan sällskap! I både trav och galopp och det var det roligaste jag gjort på mycket länge! Herregud alltså, från en damp häst till det här? nej men tjena, problem häst kan man ju bara ta att stryka nu.. Wilma hoppade till och med upp och red lite, hon som inte hade tänkt att rida överhuvud taget ;)  HON VAR SÅ HIMLANS UNDERBAR! ♥
.
När vi kom tillbaka till stallet, så tog Wilma fram en björk ´pinne´ som bom, och jag fick över henne :D
Vilken lycka, hon går ju inte över sånt? men idag gjorde hon det! Idag kändes det som att allting bara släppte!
.
Ett plus på allting har Wilma tagit massor av bilder på oss idag! Och lika så jag på henne med ;) Och bilderna är verkligen jätte fina! Ska bli så himla kul att visa er dom, hon är inte bara duktig utan väldigt fin oxå :')
.
Min käre fotograf skickade en av de bästa bilderna från idag.....
Händelse : Försöker få maya i galopp men hon stäppade fram i galopp först...

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hahah bästa jävla bilden asså! :D <3

2012-05-13 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0