MIN PONNY ÄR GRYM!

Jag kan inget annat än att älska min ponny!
Igår efter vi ridit ut, så blev jag och Sigge fotade av min syster jättefina bilder blev det, de kommer upp lite längre ner i detta inlägget!
I slutet av ridpasset tog jag av repgrimman och red i bara halsring, det är så himla underbart!
Att vi kommit så långt, jag och Sigge.
Vi hoppade nåt skutt också, och tricktränade lite!
Här kommer bilderna, det var verkligen skitfint väder och ljus, och en duktig fotograf förstås!
.
.
Först red jag en stund i träns, han vart superfin!
Buga :)
Hov :)
Sen red jag inne i vår lilla "paddock" , kände att jag ville göra det eftersom han var så busig!
Dehär, det är så himla härligt! <3
Haha, såhär såg det ut mestandels i galoppen och efter hindret, haha!
Här lyckades jag hålla mej kvar, men efter hindret gjorde jag en snygg avtrillning!
Fick dock inte med det på bild, utan en sekund innan typ!
<3
Fina du.
ÅÅHHH!! När vi tränade buga så kunde jag stå kvar jämte honom en stund tills jag bad honom gå upp, så himla säker i bugningen börjar han bli nu!

Kommentarer
Postat av: Julia Sjöström

sv. oj vilken fråga! Jag har verkligen ingen aning och vågar inte ge något råd eftersom jag inte känner hästen.. Men ett tips är att ha två träns färdiga med de olika betten så får du byta snabbt och enkelt på framridningen eller framhoppningen ifall det du valt inte passar :)

2012-05-28 @ 21:55:52
URL: http://rsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0