Blev markarbete med Viktor i lördags

Som rubriken lyder, i lördags så blev det markarbete och fy tusan vad svårt det är med dressyr sadel!
Visst, inte i femtio/sextio som faktiskt är den höjden som är i markarbete.. hehe :) men när man kommer upp i en meter så är det så jäkligt svårt att hänga med helt, men vi tog oss över och Viktor var riktigt fin och duktig och hoppade över bra och rev inte alls så mycket :) Alltså super nöjd, och höjden var inte något problem alls, så på lördag blir det HOPPSADEL och då fasen ska jag vara minst lika duktig som Viktor! annars tjuter jag ihjäl mig.
Han stannade inte en ända gång heller :D dock var det lite svårt att komma i höger galopp och byta till vänster galopp efter hindret och tvärt om men det känns som att det kanske var lite över kurs just nu :P
.
Roligaste. Amanda står och filmar -
jag - FILMA INTE :@!?:/:@
amanda - JOO, MAN VET JU INTE OM DET GÅR BRA?
jag - Det kommer aldrig gå bra så sluta nu det är inte kul... :@:@`mördar röst`:@@!?
oooohhh jag blir så lack när någon filmar och man känner sig så dålig! Fast har själv inte sett dom.. :O
Måste se dom imorgon,, om jag vågar,,.
( fast det var ju när jag inte fick rätt galopp efter hindret, sen körde jag samma varv ist.)
.
Tänkte faktiskt ta med honom på en hopplektion om någon vecka! Ska bli super kul om det är möjligt, med transport och allt det dära :) men så kommer den där stora och jobbiga frågan - outfit ? Han har två svarta schabrak & ett beige med blåa kanter och resten dressyr.. skulle ju vara lite snyggt om jag hade en blå tröja till, som jag inte har :( Får leta igenom alla kläder!?
.
JAG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BJUDER PÅ BILDEN! ^♦^

Kommentarer
Postat av: Moa! :)

http://lidingotjej.blogg.se/2012/may/vad-ska-jag-ha.html



Hjälp mig att bestämma mig!



Kram, Moa.

2012-05-14 @ 22:11:33
URL: http://lidingotjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0